Meklējam klientu servisa speciālistu/-i

Meklējam klientu servisa speciālistu/-i

Tev ir pieredze klientu apkalpošanas sfērā, tu spēj dinamiski un precīzi reaģēt uz problēmsituācijām, kā arī viegli atrodi kopīgi valodu ar klientiem?

Kļūsti par TVNET GRUPAS klientu servisa specialistu

DARBA PIENĀKUMI:

Nodrošināt vislabāko klientu servisa pieredzi un veidot ilgtermiņa attiecības ar esošajiem klientiem un iesaistīt jaunus;
Uzklausīt un atbildēt uz klienta jautājumiem, komentāriem un ierosinājumiem;
Komunicēt ar klientiem pa telefonu, e-pastā un sociālajos tīklos;
Reģistrēt klientu pieprasījumus, apkopot un informēt vadību;
Apkopot klientu viedokļus un piedāvāt ierosinājumus klientu pieredzes uzlabošanai;
Izzināt klientu vajadzības un konsultēt jautājumos par uzņēmuma pakalpojumiem;
Plānot un realizēt kopienas komunikācijas kampaņas un organizēt kopienas notikumus;
Problēmsituāciju risināšana ar dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.

PRASĪBAS:

Vismaz divu gadu pieredze ar klientu apkalpošanu saistītā amatā (vēlama);
Spēja noteikt prioritātes un analītiskā domāšana;
Patstāvīgi strādāt, plānot un pamanīt, kur nepieciešami uzlabojumi;
Stresa situācijās saglabāt nosvērtību;
Prasme nodrošināt lielisku klientu servisu;
Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
Teicamas latviešu un krievu , labas angļu valodas zināšanas;
Labas prasmes darbā ar datoru.

PIEDĀVĀJAM

Darba vieta modernā birojā pašā Rīgas centrā;
Apmaksātas sporta aktivitātes;
Biļetes uz dažādiem pasākumiem;
Saīsinātu darba laiku piektdienās;
Plašas iespējas attīstīties un izglītoties;
Atalgojumu 1000 – 1250 EUR bruto.

Savu CV iesūti uz darbs@tvnetgrupa.lv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *